Чим небезпечний штучний дефіцит рекламного ресурсу на телебаченні

Перше, з чим зіштовхнувся ринок, - відсутність на 100% репрезентативної системи вимірювання телеперегляду. Друга необхідна для аналізу телеперегляду частина досліджень - моніторинг телевізійних подій - не відновилась після початку війни.

Октябрь 20, 2022 - 14:15
 0  1
Чим небезпечний штучний дефіцит рекламного ресурсу на телебаченні

Перше, з чим зіштовхнувся ринок, - відсутність на 100% репрезентативної системи вимірювання телеперегляду. Друга необхідна для аналізу телеперегляду частина досліджень - моніторинг телевізійних подій - не відновилась після початку війни.

Какова ваша реакция?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow